Kozzy

Carpe Noctem

Rosa klänningar

Publicerad 2013-02-18 21:44:26 i Allmänt

NU Är jag klar med städning o alla andra måsten för idag.
Skickade m att hämta en kartong med bebiskläder hos grannen förut. Jag förstår inte hysterin kring att bebiskläder måste vara nya.. Det är så kort tid de används.
Har alltid sagt att om jag nån gång får en dotter ska hon inte ha rosa eller klänningar eller puttisnuttigt utan en tuffing direkt ;)
Det enda krav jag har på kläder till henne nu är att det ska vara rosa o klänningar o så sött som möjligt:) lite skoj hur man ändrar sig.

Första dagen med kostomläggning gick galant. Dock är vi nog inte helt friska från en mild variant av magsjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela