Kozzy

Carpe Noctem

ensamångest

Publicerad 2012-03-07 19:14:35 i Allmänt

Hua, fortfarande ensamångest. Inte lika svår som i måndags, men fortfarande störande. Försöker få han att komma hem efter en vecka istället, då hälften av arbetsstyrkan skulle bara vara just en vecka. Hoppas det går..
o ja, jag veeeet att jag är larvig ;)
Bakfylleångesten har släppt av i stort sätt. Har jag alltid o har alltid haft efter lite alkohol, så det är inget konstigt. :)

O så står vågfan still igen. Gu så svåra de sista kilona ska behöva vara. Har tom övervägt att vara nöjd såhär, o om det nu går lite till neråt är det bara plus.. enligt bmi är jag tillbaka på normalvikt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela