Kozzy

Carpe Noctem

Funderingar

Publicerad 2013-05-13 20:47:14 i Allmänt

Idag har vi varit på bvc för 4års kontroll. Syntest, hörseltest och språktest. Ungen klarade sig galant. Efter det hade jag lovat mjukglass på stallkiosken o så fick det bli. På uteserveringen satt en kompis kompis med sin ettåriga dotter. O då slog det mig : hur sjukt upphetsande det är med pappalediga karlar ... Är det så illa att man undermedvetet tänder på att bli omhändertagen när man själv är 29 år o tvåbarnsmamma? Eller är det det ansvarsfulla man vill åt?
Eller kontrasten mot att för många karlar tycker det är ok att dricka öl halva natten när de har sin "barnvecka"?

Jo, jag fick bekräftat av en sjuksyrra igår att mina hemska soleksem, som kommer på alla exponerade kroppsdelar , är pga hormonomställningen efter nellie. O jag kommer antagligen få dras med dom för alltid. Åtminstone på våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela