Kozzy

Carpe Noctem

lite av varje

Publicerad 2013-06-26 11:02:54 i Allmänt

Igår hade nellie små utslag i ansiktet, o imorse va de ännu fler. Passade på att fråga om detta på bvc när vi va där idag. Sköterskan trodde de berodde på att hon inte tål fisk. Iallafall när hon är såhär liten. O det kan väl stämma. Gav henne rödspätta på burk i förrgår. O följande natt hade hon tokont i magen. O sen prickar.
O jag har fått nog av mina eksem nu. Har fått tid på vc imorgon. Skulle nog få både allergitabletter o kortisonkräm trodde hon jag pratade med. Men med min vanliga tur på vc får jag väl veta att jag bara är hypokondrisk...

Midsommarkvällen blev riktigt trevlig. Tills jag o barna gick hem kl 01. O karlarna fortsatte tills typ 5. O som sedan resulterade i osämja som vi indirekt blev inblandade i.
Tänk så mycket bättre världen skulle va om man inte kunde inta mer än lagom mängd alkohol :)

Stuga på high chaparral är bokad 29e juli. Mike är såååå uppspelt o tjatar redan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela