Kozzy

Carpe Noctem

utflykt

Publicerad 2013-07-22 20:49:47 i Allmänt

i onsdags lastade jag barnen i bilen för att åka till kusin i jönköping. m hade fixat en gps o satt den på laddning i bilen på morgonen. när jag sen skulle åka fanns givetvis inget batteri kvar i bilen. suck.. som vanligt när jag ska göra något. fick ringa pappa som kom till undsättning. startkablar lånade vi av en granne. så det blev bara en present till isabelle, då jag hade tänkt stanna till på affären, men det vågade jag inte.
klarade av att köra ensam både till och i jönköping ( känner mig duktig då jag inte kört ensam utanför linköping förut alls :) )
väl hos kusin fick vi god lunch innan vi gick till statsparken. mike var sååå nöjd med lekparken. dock lite besviken på johanna som inte kunde kalla fram djuren till honom ;)
nellie hade en dålig dag o skrek såfort jag satte ner henne, men mike däremot skötte sig exemplariskt.
riktigt trevlig dag. skönt att komma hemmifrån o allt stök på gatan runtikring :)
 
tyvärr hade jag gjort nått konstigt med kameran så många av bilderna blev suddiga, men här är några ok iaf :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela