Kozzy

Carpe Noctem

tvi

Publicerad 2012-03-04 11:28:52 i Allmänt

Igår blev det kalas. Jag och en kompis satt hos oss och drack upp oss innan vi drog till stallet. Jag höll mig till vin hela kvällen men det kanske blev en flaska för mycket.. Men enligt M hade jag sagt när jag ramlade in inatt att jag haft jätteskoj iaf. O det va ju tur ;)
Idag är inte alls en bra dag... tvi vale.

Är ju alltid så rastlös dagen efter, så jag har varit uppe sedan kl 8. Men igentligen borde jag lägga mig igen. Nä, går ut en stund istället. Men som sagt, så här dålig som jag är idag, vet jag faktiskt inte om jag varit nånsin ;)

stackars stackars mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela