Kozzy

Carpe Noctem

Det minskar

Publicerad 2012-02-07 11:00:16 i Allmänt

Imorse visade vågen det minsta sedan kosten lades om i maj förra året. Gick ner 13kg förra sommaren. Sedan blev det kaos på jobbet, som höll i sig nästan ända fram till jul, vilket resulterade i sockerfrossande varje dag. Vips hade jag gått upp 6kg igen :(.. men nu sjunker det. På 6 veckor har jag gått ner 7.5kg :) bara 6 kg kvar.

Morgonen har varit lagom produktiv. Mini lämnades på dagis, sedan har jag klippt farfar. Dock med maskin, men jag själv blev ganska nöjd med resultatet då jag faktiskt inte är någe vidare bra på att frissera.. varken migsjälv eller andra ;)

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe o ringa skolan för att boka tid för prov. Jag ser slutet på´t nu. Två prov och en uppgift kvar. Sen kan jag titulera mig chefsöverläkare inom alla områden .... eller vänta, det var visst bara uska ;)
Men för sista uppgiften behöver jag komma i kontakt med en sjukgymnast och en arbetsterapeut som har tid att svara på några frågor. Jag har försökt , men ingen verkar ha tid för mina frågor som kanske tar dom 20 minuter. Ingen som känner ngn av dessa kategorier jag kan maila mina frågor till???

Kvällen bjuder på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela