Kozzy

Carpe Noctem

Jag vill se musik

Publicerad 2013-05-24 19:57:20 i Allmänt

Jag behöver snart göra ngt själv. Detta insåg jag på riktigt när jag tog min "rensa huvudet promenad" förut. Oftast räcker det med en timme inflames eller sonic syndicate i lurarna. Men nu börjar även lusten att gå ut att komma.
Men jag vill se ngt band. Typ sonic syndicate eller likvärdigt .. Eller nästan vafan som helst. Inomhus och nära hem. Som lkpg eller nkpg.
Har ni nån koll på sånnt?
Var ska jag leta?
De behöver inte va kända, bara det är bra :)

Kommentarer

Postat av: joly

Publicerad 2013-05-25 09:21:32

Bråvallafestivalen? :)

Postat av: joly

Publicerad 2013-05-25 09:22:49

Fast det är ju utomhus förstås. ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela