Kozzy

Carpe Noctem

Halsfluss och magkatarr

Publicerad 2012-02-03 16:14:30 i Allmänt

Åkte på halsfluss förra veckan. Har inte haft det sen jag var barn. Inte heller ätit pencillin sen dess. Efter 4 dagars pillerknaprande kom min magkatarr tillbaka. Inte alls kul, för det gör såinihelvetesont.
Ringde iaf vc o bad om något vettigt att bota det med, då jag faktiskt har provat 8 av 10 receptfria medel. Men som vanligt när man ringer vc blir man inte riktigt trodd, utan jag fick rådet att köpa omeprazol. Detta hade jag faktiskt inte testat innan o såhär tre dagar senare är det lite bättre faktiskt. Nu kan jag iallafall dricka vatten och mjölk utan värk ;)
Har det inte blivit bättre tills onsdag skulle jag få en läkartid..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela