Kozzy

Carpe Noctem

ibland undrar man..

Publicerad 2013-03-21 11:55:40 i Allmänt

var hos en kompis igår em. när jag skulle parkera bilen hade jag plogbilen framför mig så jag väntade snällt på att han skulle bli klar. sedan ställde jag mig bortanför hennes grannes infart. efter nån timme kom kompisens pappa på besök. han hade då blivit påflugen av grannen som beklagar sig över min parkering. hon va tvungen att skotta för att komma in till sig pga mig? o att kompisen borde sköta sin gård så kunde jag ställt mig där.. ibland undrar man hur folk är funtade, för istället för att be mig flytta bilen om hon nu inte kan köra i detta väglag så öser hon o hennes karl snö mot min förardörr.  va så arg att jag skakade när jag åkte hem. 
är jag ivägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela