Kozzy

Carpe Noctem

bvc besök

Publicerad 2013-03-09 07:50:09 i Allmänt

igår fick lilla åka till bvc. lagom när magsjukan lämnat oss blir hon förstoppad istället. de fick nog ut det mesta trodde de o resten skulle försvinna med det laxerande hon ordinerats. 
meb helt bra är det nog inte för hon va riktigt gnällig igår em /kväll o ville inte äta ordentligt. för o inte tala om alla spyor i tid o otid. 
eftersom nellies vanliga sköterska va ledig fick vi gå till den som hade hand om mike. direkt fick jag höra att det händer för att jag inte ammar. alla andra,Bm bb-personal  vanliga sköterskan, alla har accepterat utan tjaffs men inte hon. 
jag har massor anledningar till att jag valde bort det. men jag ska inte behöva radda upp dom hela jävla tiden.
 

Kommentarer

Postat av: joly

Publicerad 2013-03-12 20:22:53

Det är märkligt att amning ska vara så jäkla provocerande. Fattar inte att folk orkar bry sig så mycket om alla andra? Å dom som skriker högst är ju alla "duktiga" ammande mammor, man hör ju aldrig icke-ammande mammor gå till attack precis.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela