Kozzy

Carpe Noctem

Välling

Publicerad 2013-06-18 18:29:21 i Allmänt

Sedan magsjukan har nellie vägrat sova i sin egen säng. O på rygg. Nog för att det är supermysigt att gosa bebis tills man somnar, men är lite läskigt när stora ungen dundrar in i sängen på natten. Hon sover illa för hob är kräkig. Så jag köpte välling härromdan. Det va väl bara sådär gott så jag fick tipset av en kompis att blanda hälften välling hälften ersättning. Detta gav jag till henne igår kväll o hon har sovit hela natten. Dock i min säng men utan matning. Hoppas hoppas det håller i sig o blir bättre.

Midsommar är nu bestämmt kommer firas mä grannarna. Är väl lite sådär till det då det intas sånna kopiösa mängder alkohol o m gärna hänger på intagstakten..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela