Kozzy

Carpe Noctem

brandlarm o tjuvar i farten

Publicerad 2013-07-23 10:03:03 i Allmänt

Vaknade klockan fyra inatt av att brandvarnaren i källaren tjöt för fullt. M sprang runt för att leta brand o jag stod beredd att slita upp ungarna ur sina sängar. Som tur var hittade han ingen brand. Konstigt nog var det massa batteri kvar i den med. Inte lätt att somna om efter ett sådant uppvaknande.

M jobbar ihop med en kille som bor ett par hus bort från oss. Igår hade tjuvar varit inne i deras tvättstuga. O hans tjej hade sett två karlar stå o glo in genom deras fönster. Skapligt äckligt. Frånomed nu är det alltid låst här. Jag är ju ganska rädd av mig så ni vågar jag mig inte ner till tvätten i källaren förrän pappa kommer hit för att leka med mike.
Tänk vilken mardröm att komma upp från källaren o ha tjuvar mellan sigsjälv och barnen. Hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela