Kozzy

Carpe Noctem

tur det finns kaffe ;)

Publicerad 2013-02-17 09:08:01 i Allmänt

inatt har liten sovit på mig..hon har sin piggaste vakentid på dygnet vid kl 22 o ett par timmar framåt. mike vill gå upp kl 7. det går åt mycket kaffe numera ;)
 
 
imorgon har jag tänkt börja lägga om min mat. gick upp rätt mycket i vikt även denna gång. 14 kg har försvunnit efter förlossningen. men jag har 8 kvar till startvikt och 9 till tilldealvikt. 
något svårt sockerberoende tror jag inte jag har då jag under graviditeten var äcklad av söta smaker ( o så har jag tandvärk i visdomstanden som jag är för snål för att dra ut igen )
det jobbiga blir potatis. jag älskar kokt potatis :)
men skulle gärna avsluta denna helg med en semla.. för första och sista gången i år :)

Kommentarer

Postat av: joly

Publicerad 2013-02-18 10:19:39

Våran somnar vid 22 å sover till 8-9 på morgonen (med två amningar, såklart), men jag är lika trött för det. ;D Hon sover dock inte särskilt mycket på dagen, känns lite onormalt?

Nu kan vi peppa varann med kosten, jag börjar komma igång ordentligt nu. :) Gillar oxå potatis, å ska jag vara ärlig så har jag inte släppt den helt ännu. ;) Tycker du ska känna efter om du kanske kan äta potatis nån gång ibland å ändå gå ner i vikt. Annars kan du ju lägga till det när du har nått målet. Så länge man inte har t ex diabetes eller viktminskar så finns det ingen anledning att vara superstrikt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela