Kozzy

Carpe Noctem

Ingen bra vecka

Publicerad 2012-03-17 19:00:42 i Allmänt

Thumbnail

Ha..Försökte blogga genom mobilen för att få med några kort. Men det fungerade inte som jag ville givetvis, men hade iaf sparat bilden så , om ni vrider på huvudet har vi en mycket stolt Mike vid snögubbetrollet :)

M fick åka hem redan i söndags. Jag klarar inte att va ensam längre. O tur va väl det kanske för natten till söndagen vaknar jag av att Mike kräks över hela mig och hela sängen. Upp o bytte lakan o tvättade av oss. Hann inte mer en lägga ner huvudena förrän det blev en till gång :( om så feberfrossa som grädde på moset.
Nu är det min tur att ha magsjukeslängen. Hade glömt hur otrevligt det faktiskt är. Måste vara 8-9 år sedan sist.
Har tvingat ner nyponsoppa o några skorpor, hoppas det hjälper.
Inte nog med magsjuka, så blandar vi in en släng av panikångest också.
Den kommer ibland av anledningar som jag inte riktigt vet, men tvingas gilla läget ..
Hoppas på en tidig kväll o sömn en hel natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela