Kozzy

Carpe Noctem

Tandläkarbesök

Publicerad 2012-02-08 16:34:13 i Allmänt

Precis innan jag skulle åka hem från jobbet igår kväll , smsade M att Mikes enda skaligt hela framtand i överkäken spruckit. Så morgonen bjöd på ett tandläkarbesök, där de konstaterade att den spruckna biten måste bort. Inom kort får vi en tid för detta, o då ska de premedicinera honom. När de ändå har han lugn skulle de röntga o slipa bort karies. Jag hade önskat att de skulle remitterat honom direkt till lkpg där de kan söva honom.  Tvi vale vilken ångest jag haft idag..

För att döva ångesten lite var jag tvungen att köpa mig ett par röda byxor som jag alltid önskat mig , men varit för feg för att ha tidigare ( i min vanliga stl :) ) och ett halsband med döskalle o skeletthand.
När jag hittat sladden mellan data o kamera ska jag bjuda på några bilder.

Mitt halsont har kommit tillbaka idag. Denna gång på vänster sida. Så imorgon innan jobbet ska jag besöka vc igen o ta halsprov. Har varken tid eller råd eller lust att vara sjuk :(

Kommentarer

Postat av: Kusin J

Publicerad 2012-02-12 11:01:26

Jag har en del bilder från från dom båda tillfällena. :) Är det bråttom med dom, eller kan vi ta dom längre fram (är rätt stora att skicka över mejlen, tror jag)? Vi tar nog en sväng till Åbg i mars, ska till V-vik då å fira T's bror som fyller år. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-14 16:35:23

nä det är absolut ingen brådska:) bara kom på att det kunde va kul med lite "nya" bilder :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

The freaks come out at night ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela